Enrich Life Center

BUTIK KECANTIKAN & KESIHATAN
ENRICH LIFE CENTER

Friday, May 21, 2010

MEMBINA KUALITI HUBUNGAN SEKSUAL ANDA

Hubungan seksual suami-isteri yang berkala & sihat, boleh membantu meningkatkan jangkahayat anda. Kepuasan seksual menyumbang kepada kebahagiaan emosi dan meningkatkan kualiti kehidupan
.

Masalah seksual suami-isteri tidak banyak diperbincangkan kerana malu. Ia juga dikaitkan dengan maruah pasangan masing2. Dalam banyak keadaan, ianya dibiarkan berlalu begitu saja, dengan harapan pasangan kita boleh menerima dan ianya akan selesai sendiri.

Jangan biarkan masalah ini menjadi nanah dan bisul yang menyakitkan kehidupan anda! Anda boleh memilih untuk mempunyai kehidupan seksual yang menyeronokkan & ini memotivasikan diri anda untuk meraih pelbagai tingkat pencapaian kehidupan! Dapatkan bantuan profesional dari sumber yang betul, dengan maklumat yang betul! Bincangkan dengan pasangan anda secara positif & penuh kasih-sayang, untuk sentiasa hangat memadu kasih suami-isteri...

ED - 'erectile dysfunction' atau disfungsi ereksi
Masalah 'mati pucuk' atau disfungsi ereksi (ED) lelaki, agak ketara dalam masyarakat kita, terutamanya kerana ramai lelaki merokok & hidup tertekan serta ramai juga penghidap kencing manis. Secara umumnya, kes ED di kalangan lelaki berumur 40-an adalah 40%, umur 50-an adalah 50% dan lelaki 60-an adalah 60%. Masalah ED disuarakan oleh pesakit-pesakit wanita tentang suami mereka. Kebanyakan isteri hanya sabar & redha, kerana ego lelaki tak berusaha dapatkan rawatan.

Masalah ED amat berkait rapat dengan masalah salurdarah yang berpenyakit kerana untuk berlakunya ereksi, salurdarah alat kelamin lelaki perlu penuh dan bengkak dengan darah. Lelaki perokok tegar dan/atau berpenyakit kencing manis, hiperlipidaemia, darah tinggi dan jantung koronari berisiko untuk mendapat ED kerana salurdarah yang berpenyakit mengganggu proses ereksi.

Cuba dapatkan produk-produk kesihatan & pemakanan di Enrich Life Center yang boleh membantu anda membersih salurdarah anda dan mengatasi masalah ED...
(Tel 097640139 atau email ke enrichlifecenter@yahoo.com)

1. ISO 7

2. BYOUNG (GOLD)

3. TILAM TERAPEUTIK CONTIAGO

4. PIL & KOPI TONGKAT ALI

5. KOPI GINSENG/ GINGKO BILOBA

Apa baiknya mengambil pemakanan ini berbanding mengambil ubat?

Dengan mengambil makanan-makanan kesihatan ini, anda akan berasa lebih sihat dan segar, dan masalah ED dapat diatasi dengan cara yang sihat. Di samping itu, anda dapat merawat salurdarah yang berpenyakit dan mengelakkan penyakit-penyakit jantung koronari & stroke yang lebih merbahaya.

Ubat-ubatan ED merawat secara simptomatik, iaitu masalah ED tidak pulih sepenuhnya, dan ianya memberi kesan samping yang tidak kurang bahayanya.

No comments:

Post a Comment